czwartek, 2 lutego 2012

#16

Jakoś dzisiaj się sennie na blogu zrobiło, dlatego trzeba nieco podgrzać atmosferę. Skoro już zakończyła się kłótnia o to kto jest psychofanem, a kto tylko psycholem i czy to dobrze, czy akurat nie bardzo, to muszę Was tutaj zgromadzić pod innym pretekstem. Tak się właśnie zastanawiam, kogo i jak teraz obrazić... Ale na razie pozwólcie, że rzucę garścią newsów. Myślę, że drugi spodoba Wam się trochę bardziej :>

Zacznę od tego, że dziś w jazzboyu odbywały się cięęężkie prace nad płytą! Nagraliśmy dwa piloty po angielsku, ustaliliśmy tonacje, linie wokalu, uzgodniliśmy terminy następnych spotkań - nic, tylko nagrywać! :) Wkrótce postaram się przemycić jakieś zdjęcia przedstawiające naszą ciężką pracę.

Ale ponieważ zdjęć takich jak na razie nie ma, mam dla Was coś innego. Marcin zarwał ostatnio kilka nocy i zaniedbał kilka obowiązków, ale to tylko dlatego, że również ciężko pracował nad zmontowaniem filmu z naszego ostatniego muzyczno-alkoholowego spotkania. Jeśli jesteście na 100% pewni, że tego chcecie i zgadzacie się nie wysyłać pozwów do sądu za wszelkie wyrządzone szkody, to kliknijcie poniżej.


60 komentarzy:

  1. aaaaaaaaaa jestem pierwsza, ale jeszcze nie obejrzałam ;0

    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  2. eee Piotrek kiepski ten post.. :D Powinieneś się bardziej postarać i może obrazić wszystkich na raz ale tak ostro co ?:D haha żartuję,żeby nie było ;)

    Po pierwsze czekamy na płytę ! A po drugie bardzoo ciekawa niespodzianka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam sie a propo coveru :) i ja tez jestem z siebie dumna:)

      Usuń
  4. aa i ten klimacik filmu ^^ i coś na rozgrzanie gardła było ! a to podstawa;p

    OdpowiedzUsuń
  5. hmmm super ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. super, ze płyta "się robi" ;) pozostało zyczyc Ci powodzenia i cierpliwosci! A spotkanie to chyba jakoś sprzed swiat w Marcinowej Kanciapie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. czy ty nazwałeś "Whisky" chujową piosenką? :OO
    mój tata, gdyby to słyszał, byłby już u Ciebie pod domem z taczką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najlepsze jest:
      ghujikdfmndbhuij zmądrzeć
      hjkjhgdjkjmnbjk stać się jednym z nich
      ;)

      Usuń
    2. choćbym siebie widziała pod prysznicem, kiedy śpiewam nie znając słów.

      + nagrywanie w lustrze, jak prawdziwa hot13!

      Usuń
    3. "Whisky moja żono, jednak Tyś najlepszą z ŻON.." hahaha..

      Usuń
  8. Wysyłać pozwy? Niee... Jak już to możemy wysyłać zażalenia, że taki krótki ten film. ;) A podobno Dżemu nienawidzisz... :D

    Gosia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hehe no i super, widać jak kochasz muzykę nawet przy alkoholu można super pograć :)
    Kinga

    OdpowiedzUsuń
  10. dżem jest super, szczególnie owoce leśne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. No nie wiem jak Wy dziewczyny ale ja się czuje obrażona tym postem ... ...
    ;) film świetny:) ! Per. Anita

    OdpowiedzUsuń
  12. No nie wiem jak Wy dziewczyny ale ja się czuje obrażona tym postem ... ...
    ;) film świetny:) ! Per. Anita

    OdpowiedzUsuń
  13. Mhm. Znowu żeś mnie Brianem zabił.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bo Brian z zasady jest zabójczy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zajebista niespodzianka, Piotrek jesteś świetny...
    Najbardziej rozbawił mnie ten wasz kolega...piesek...,
    ale w pewnym momencie miał już dość, to widać hi hi ;-)

    PS: chciałbym usłyszeć twój wykon tej piosenki co jest na końcu (całość) :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ah krew się tu dzisiaj nie leje, boring!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Uważaj bo to się może kurczę felek zmienić hihi

    OdpowiedzUsuń
  18. widać po 'Whisky' zaszumiało w główce.. ha ha
    pierwszy raz śpiewałam tą piosenkę na lekcji muzyki w szkole...

    OdpowiedzUsuń
  19. to kolejny dowód na to, że jak Piotrek śpiewa to nie ważne są słowa :)) i tak słucha się tego z ogromną przyjemnościa i uśmiechem na ustach....

    ale psiak świetny te jego pozy - nieziemskie!!

    Gelcia

    OdpowiedzUsuń
  20. 3:00 - PIES. Ja pierdziu. Czym żeście go spoili i doprowadzili do takiego stanu?! :O

    High five!

    OdpowiedzUsuń
  21. I jeszcze muszę Post Scriptum walnąć:
    Wasze "Whisky" - TO. BYŁO. JEBCZE!

    Ja jebłam, dzięki kilku rzeczom:
    a) Piotrka improwizacja
    b) Duecik Piotrka i Marcina (Piotrek, ee.. nie wiem, melorecytował? )
    c) Sposób filmowania 'raz na Marcina, raz na Piotrka'
    d) Wasz mimika. OMG.

    Takie rzeczy zawsze spoko! Dobre, na koniec dobrego dnia. Uśmiałam się jak dzika klacz.

    Po raz drugi - high five!

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak ty nazwałeś "Whisky"? Wiesz co, jestem urażona!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Piotrek:
    Słowami się nie przejmuj, zawsze można je troszkę zmienić ;p
    Ale słodziak z tego Marcinowego psiaka:)
    A tak poza tym to fajne chłopaki jesteście ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja bym tam chciała żeby mnie nazwał psychofanem!!! tak jakoś fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. under the bridge !!!!!!!!!!!!!!!!!! gratki.

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie, pięknie to się ogląda ;D

    OdpowiedzUsuń
  27. "..WCIĄŻ CHODZI PIJANY.." :P -Whiskey

    OdpowiedzUsuń
  28. Podobało mi się do momentu aż nie zagraliście Dżemu... dla mnie to była masakra!!!
    ale tak sobie pomyślałam, odnośnie tego zespołu i Ciebie, że można Ci życzyć takich piosenek-hitów,tylu fanów i tylu lat na scenie co ma Dżem. Oby tak było!Życzę sukcesów i czekam na płytę.

    fanka Dżemu...no i nie tylko.

    OdpowiedzUsuń
  29. Piotrek, zacne to jest. A alkohol zdecydowanie pozytywnie na Was wpływa;) Wielkie podziękowania dla Marcina, że chciało mu się nad tym nagraniem w nieludzkich godzinach pracować!

    OdpowiedzUsuń
  30. Improwizacja na temat "Whisky" :D :D
    Tak pozytywnie przed zaśnięciem.

    A pies już widać pod koniec tego nie wytrzymał. :P

    Maaaj.

    OdpowiedzUsuń
  31. Piesek, piesek, piesek, piesek!!!! Jaki słodki!!!
    ...
    ...
    ...
    Dobra już mi lepiej ^^ Odkąd sama mam psa zawsze tak reaguje xD
    Żeby nie odstawać od reszty też czuję się obrażona zwłaszcza tym "chujowa piosenka", bo to był niejako hymn mojego liceum odśpiewywany na długiej przerwie xD dawno się nie fochałam to mogę, a co!
    wasze połączenie z alkoholem jest zabójczo-śmieszne ^^

    tralarala lala nana lala la
    Pozdrawiam wszystkich psycholi!
    tatat lalala lala la

    OdpowiedzUsuń
  32. Brawo, brawo, brawo. :D Nigdy, przenigdy nie zgub tego błagam. To jest to!!! :D Wiedziałam, ze coś z Tobą nie tak ale w pozytywnym sensie :D
    I zajebiste gratsy za RHCP :D
    P.S Cudny gitarzysta, zdolny niesamowicie!
    Więcej, więcej, więcej!

    OdpowiedzUsuń
  33. Brawo, brawo, brawo. :D Nigdy, przenigdy nie zgub tego błagam. To jest to!!! :D Wiedziałam, ze coś z Tobą nie tak ale w pozytywnym sensie :D
    I zajebiste gratsy za RHCP :D
    P.S Cudny gitarzysta, zdolny niesamowicie!
    Więcej, więcej, więcej!

    OdpowiedzUsuń
  34. nie ma to jak magiczny napój :) i jest moc

    OdpowiedzUsuń
  35. Piotruś! A może byś tak kiedyś sięgnął do utworów świetnego polskiego zespołu jakim jest happysad? Myślę, że piosenki takie jak: 'Piękna', 'Taką wodą być', czy 'Długa droga w dół' fajnie by brzmiały w Twoim wykonaniu.;-)

    P.S. Fajnie byłoby usłyszeć Cię kiedyś w Częstochowie!

    Pozdrawiam. Moniika.

    OdpowiedzUsuń
  36. biedny Marlon...
    a w sumie to mu zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, o tym samym pomyślałam, ale wstydziłam się napisać ;)
      pozdr,
      km

      Usuń
  37. Powie mi ktoś jak się zwie ta pierwsza pieśń którą chłopaki śpiewają? Z czymś mi się kojarzy, ale moja skleroza jednak wygrywa :P

    Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  38. już piszę pozew do sądu ;D nie no..żart.
    świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Cześć Piotrze ;)

    Ze względu na brak facebooka będę cię męczyła na twoim blogu ;d - czekam na twój koncert na Śląsku i na pewno się na nim pojawię. Mam nadzieję że porozmawiamy chwile.
    Ja ci dam tak zaśpiewać Dżem.

    Pozdrawiam Kaśka.

    OdpowiedzUsuń
  40. Co Wy dziewczyny to nie % tylko sok z gumijagód . To ma kopa uwierzcie wiem co mówię;) ładnie chłopaki i pies! :) Aaaanita ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Na happysad to bym nie liczyła, gdyż Piotrek tego zespołu nienawidzi (o ile dobrze kojarzę fakty) ;) Właściwie to sama uważam, że ten zespół to dno (nie obrażając fanów).
    Co do filmiku to wiadomo, że świetny! Piotrek Twój wokal miażdży! A gitarzysta wymiata! Jesteście mega! :)
    Pozdrawiam Was Bardzo Serdecznie!
    Ajlonix ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa tego, że Piotrek nienawidzi happysadu nie wiedziałam. No cóż, trudno.
      A to, że Ty uważasz za dno to już Twoja sprawa i chyba nikogo nie powinno to urazic...

      Moniika.

      Usuń
  42. Mam takie małe pytanko. Czemu obok komentarzy pojawiają się takie dziwne godz z niczym nie związane? ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to chyba daty i godz. dodania komentarza, ale źle chodzą ;p

      Usuń
    2. nie chodzą źle, tylko jest ustawiony jakiś ekstremalnie inny czas, w każdym razie na pewno nie polski.

      Usuń
  43. kurde marzyłam własnie żeby Piotr zaśpiewał Alice In Chains.świetnie wgl sam zespół genialny jest...co do Red Hotów oczywiste ,ze świetni są Twoja wersja również.

    OdpowiedzUsuń
  44. Piotrek, mógłbyś dodać linka strony, z której mozna pobrać cała wersje waszego utwory "Hey Jo" bardzo mi zależy ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie znoszę kiedy ktoś ma straszną napinkę przy śpiewaniu, stara się to robić idealnie itp. Ty w przeciwieństwie śpiewasz na totalnym luzie robiąc to z sercem i to jest genialne ;))

    OdpowiedzUsuń
  46. Dobrze wiedzieć, że Alice In Chains jeszcze śpiewają :) Żeby tak do tego Stone Temple Pilots.... (:

    OdpowiedzUsuń
  47. a tu od ciotki z Poznania - http://www.youtube.com/watch?v=r80HF68KM8g&feature=related (:
    Do zobaczenia na koncercie!

    OdpowiedzUsuń
  48. I znowu mnie powaliliście.. śmieję się za każdym razem kiedy to oglądam :D Zarażacie pozytywną energią i poczuciem humoru ;)

    OdpowiedzUsuń