poniedziałek, 20 lutego 2012

#24

Uff, zagraliśmy ostatnio kilka koncertów, czyli... dzieje się!

Jesteśmy z Rooadsami świeżo po koncercie w warszawskiej Piwnicy pod Harendą i zgodnie stwierdziliśmy, że było epicko! :)

Było Was caaaałe mnóstwo, świetnie się bawiliśmy na afterparty, następny dzień był trochę... ciężki ;) A teraz zapraszamy Was ponownie do Hard Rock Cafe w Warszawie, już 26 lutego (w niedzielę) zagramy tam koncert. Będzie to właściwie bitwa zespołów, więc zagramy krócej niż zwykle, niemniej koncert jest darmowy, więc zapraszamy serdecznie ;)

Klikając w link poniżej znajdziecie kilka galerii z ostatnich koncertów. Dwie z Harendy i dwie ze Szczecina - dajcie znać jak Wam się podobają :)

Galeria zdjęć wykonanych przez Izę S. - dzięki! :)

Galeria zdjęć wykonanych przez Justynę B. - dzięki! :)

Tutaj galeria zdjęć Angeliki P. z koncertu w Szczecinie - dzięki! :)

A tutaj zdjęcia wykonane przez portal www.przystanekkultura.eu - również ogromne dzięki :)





24 komentarze:

  1. Mhm. Justyna B.? Coś chyba ją kojarzę, ale nie jestem pewna... Tak czy owak zdjęcia ma pierwsza klasa! ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne te zdjecia widze że zespól się rozkręca. Będzie może jakiś nowy singiel w najbliższej przyszłości?

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło, że pojawiły się tu moje zdjecia! :) Polecam się na przyszłość ;) Dziękii Majka ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. "niemniej koncert jest darmowy, więc zapraszamy serdecznie ;)"
    Zapraszamy serdecznie ulala :D a ktoś bardzo śmiał się z WITAMY jesteśmy The Rooads haha:D
    Zdjęcia świetne aż żałuję,że mnie nie było :( ale jeśli znajdzie się jakaś dobra koleżanka i 9 marca zechce spędzić ze mną 9 godzin na centralnym to będę:D:D!

    OdpowiedzUsuń
  5. http://www.facebook.com/media/set/?set=a.373313956012784.96763.100000025486173&type=3 - jak ktos chce to tutaj jeszcze jedna porcja zdjec z koncertu w harendzie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wprawdzie widziałam już te zdjęcia, ale chętnie do nich wracam, bo ujęcia są świetne, zabawne, pomysłowe, no i chłopaki mają fotogeniczność we krwi ;)
    Swoją drogą, super, że jeden z fotografów uwiecznił moment naprawy mikrofonu :D
    Ogółem zdjęcia wspaniałe! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak, trzeba przyznać, że zdjęcia BAŚKI są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widziałam już wszystkie galerie, zanim je tu wrzuciłeś ;D
    Ale wszystkie są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia są superrr! I widać, że Piotrek naprawdę kocha to co robi. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że w Warszawie ;/ Ale zdjęcia świetne.! ;]

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo MatkoBosko! --> Jestem na jednym ze zdjęć! :P

    OdpowiedzUsuń
  13. zdjęcia sa fantastyczne. pozrdawiam fotografów;)

    OdpowiedzUsuń
  14. zdjęcia świetne, a koncert jeszcze lepszy! pozdrawiam i do zobaczyska jeszcze kiedyś ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Piotrek!
    Białystok już czeka!
    Oby do maja! ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. ponoć, coś tam wspominali, że w maju będą, w komentarzach, pod zdjęciem gdzie są rozpiski koncertów na fb, ale jeszcze nie wiadomo, i nie jest pewne. Ale MUSZĘ być w Białymstoku, po prostu muszą! ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. buziola0@o2.pl
    nie każ mi czekać bez końca.

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej! Jak podobało się w Bielsku-Białej? Mam nadzieję, że gdzieś tutaj wrócicie, bo niestety nie mogłam przyjechać ;(

    OdpowiedzUsuń
  19. Kurcze, pluję sobie w brodę bo przegapiłam Wasz koncert w Szczecinie! Mam nadzieję, że niedługo będzie następny i tym razem szybciej się obudzę! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. na moim muzycznym blogu znajdziesz recenzje swojego singla w wersji z Anią zapraszam http://wpadajacewuchoani.blogspot.com/2012/03/piotr-niesuchowski-ft-ania-dabrowska.html

    OdpowiedzUsuń