czwartek, 30 maja 2013

#26 (i to jeszcze jakie 26!)

Byłem ci ja na koncercie :) I to nie na jakimśtam koncercie, ale na tajnej-otwartej próbie Dawida Podsiadło. Jeśli ktoś z Państwa jeszcze nie słuchał, to czas najwyższy! Płytę można za darmo odsłuchać na Deezerze i Spotify, ale polecam jednak pobiec do sklepu i kupić. Proszę Państwa - ta płyta to OGROMNE wydarzenie dla naszego rynku muzycznego - wspomnicie moje słowa :)


A ja, będąc na tejże próbie, która odbyła się w jednym z warszawskich pubów, robiłem zdjęcia, które można obejrzeć poniżej :) (Klik: Doczytaj resztę)


















5 komentarzy:

  1. Wic w tym cały, że płyta Podiadło ma nakład za mały ;D W Emipkach pustki na półkach !!! Jam szczęśliwym posiadaczem od wtorku!!! Płyta jest ZAJEQRWABISTA!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Na spot. już przeze mnie dosłuchana i z ręką na sercu mówię- rewelacja !
    Mam takie zboczenie, że niektóre płyty muszę mieć dla siebie i ta chyba jedną z nich będzie :D Ale znając zaopatrzenie mojego sklepu, będzie ciężko. Zgodzę się, że to mega ważne wydarzenie, szkoda, ze na naszym rynku takowych coraz mniej... Ale cieszę się, że są jeszcze ci, którzy doceniają wybitne głosy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę tej próby! Dawid jest mega, płyta już w drodze do domu :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdy Dawid odpadł z pierwszego 'X factora' nudziłam wszystkim znajomym, że będzie jeszcze o nim głośno, bo ma niesamowity talent i urok. Jakże się cieszę, że się nie myliłam ;) piękna płyta!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak! Odkąd zaśpiewał "Someday" Legenda, oniemiałam, kojący i magiczny głos, a sam Dawid - niesamowity chłopak, urzekający wręcz.

      Usuń